Pnevmatika Bridgestone

Pnevmatike Bridgestone proizvajajo v Japonski, gume se odlikujejo z procesom ustvarjanja kjer inovativna tehnologija se sooča z priznano strokovnostjo. Družba je bila ustanovljena leta 1931.

Bridgestone se je posebno odlikoval, ko je od 2007 do 2010 opremil svoje partnerje v Formuli 1. Priznani za izredno učinkovitost in odpor do udarcev, pnevmatike Bridgestone med drugim uporabljajo prestižne znamke kot so BMW, Audi, Mercedes, Porsche ali Ferrari.

Bridgestone je tudi znano kot izumitelj Runflat-a, revolucionarna pnevmatika, ki omogoča  vožnjo z luknjo v gumi.

Pnevmatika Bridgestone avtomobil

Najbolj prodajani profili

Vsi profili Bridgestone

Prebrskajte našo obsežno ponudbo modelov Bridgestone in najdite tistega, ki popolnoma ustreza vašim potrebam. Uživajte v najboljših cenah na celotni naši izbiri!

Izberite profil
Izberite profil

Tehnologija znamke Bridgestone

SACT (Višja prevožena kilometrina)
SACT (Višja prevožena kilometrina)

Tehnologija SACT podjetja Bridgestone ponuja kombinacijo dveh različnih gumijastih spojin v obliki, ki zagotavlja povečano odpornost proti obrabi (pri normalnih ravno voznih pogojih) in neprekosljivo oprijemljivost ramen v ovinkih. To je pnevmatika, ki so jo ljubitelji športne vožnje čakali! Z obrabo, ki izhaja iz vaše vožnje, rameni, ki zagotavljajo idealno vleko, in srednjo tekalno plastjo, ki potiska kilometrino še dlje, je težko najti boljše razmerje med kakovostjo in ceno!

SACT + CAP&BASE (Zanesljivo v vseh vremenskih pogojih)
SACT + CAP&BASE (Zanesljivo v vseh vremenskih pogojih)

Tehnologija SACT omogoča, da srednji del tekalne plasti prekrije več razdalje pred obrabo in predstavlja bolj oprijemljive robove. Povezana je z osnovno plastjo Cap & Base, ki razvija izboljšano togost tekalne plasti, kar prinaša izjemne zmogljivosti v smislu oprijema in blaženja udarcev, ne glede na vreme.

SILICA RICH EX (Optimalen oprijem za vašo sprednjo pnevmatiko)
SILICA RICH EX (Optimalen oprijem za vašo sprednjo pnevmatiko)

Spojina gume Silica Rich EX vsebuje več silicija, kar pnevmatikam spredaj zagotavlja izboljšane zmogljivosti v mokrih pogojih. V kombinaciji s tehnologijo RC Polymer se učinki silicija povečajo in življenjska doba pnevmatike se izboljša.

OBF (Tekoča vožnja pri visoki hitrosti)
OBF (Tekoča vožnja pri visoki hitrosti)

Nova tehnologija OBF podjetja Bridgestone prinaša maksimalno togost, ki optimizira blaženje in stabilnost pri visoki hitrosti. Uporablja se tako pri športni kot turistični vožnji. Patent za tehnologijo OBF podjetja Bridgestone je trenutno v postopku odobritve.

HTSPC (Upravljivost v vseh pogojih)
HTSPC (Upravljivost v vseh pogojih)

Bridgestone je danes edini proizvajalec, ki uporablja tehnologijo HTSPC, ki združuje pet monofilamentov iz jekla, ki tvorijo enojno spiralno pasovno. Plast gume zagotavlja izolacijo filamentov, ki zagotavlja enakomerno in linearno napetost, kar povzroča maksimalno togost. Ne glede na to, ali je cesta suha ali mokra, pnevmatike, ki uporabljajo tehnologijo HTSPC, imajo boljši oprijem in izboljšano upravljivost zaradi enakomernosti kontaktnega tlaka. Monofilamenti so zaščiteni pred kakršno koli oksidacijo in zmanjšujejo kopičenje toplote na minimum, kar omogoča bolj enakomerno obrabo tekalne plasti in povečanje števila prevoženih kilometrov.

3LC (Stabilnost in oprijem v ovinkih)
3LC (Stabilnost in oprijem v ovinkih)

Bridgestone inovira na tehnologiji 3LC s troplastnim sestavom gume. Dve plasti trdega sestava zasedata sredino tekalne površine, kar zagotavlja odlično stabilnost pri zaviranju in zagotovilo za doseganje pomembne prevožene razdalje. Mehka plast sestava opremlja ramena, da bi ustvarila popoln oprijem v ovinkih za vsak kot napada.

NanoPro-tech™
NanoPro-tech™

Sestava NanoPro-tech™ je bogata s silicijem, katerega distribucija je izboljšana z novo tehnologijo mešanja. Popolna zveza med strukturo in to sestavo omogoča maksimalno oprijemljivost na območju stika, da se poveča oprijem na mokri podlagi.

SILICA RICH (Boljše oprijemanje na mokrih tleh in v hladnem vremenu)
SILICA RICH (Boljše oprijemanje na mokrih tleh in v hladnem vremenu)

Mešanica Bridgestone z povečanim odstotkom silike zadnjemu kolesu prinaša povečano oprijemljivost na mokri cesti, za brezhibno upravljanje.

CAP&BASE (Optimalen oprijem skozi celotno življenjsko dobo pnevmatike)
CAP&BASE (Optimalen oprijem skozi celotno življenjsko dobo pnevmatike)

Tehnologija Cap&Base združuje mehko spojino na vrhu za neprekosljivo oprijemljivost z notranjo tršo spojino, ki zagotavlja optimalno togost pnevmatike. Tudi pri obrabi tekalne plasti notranja spojina ne drgne ceste, zato izguba oprijema ni možna.

GP-PAS
GP-PAS

Dodaten pas v primerjavi z Mono-spiralno MS-BELT omogoča enakomerno porazdelitev pritiska po celotni površini stika s tlemi. Rezultat: več oprijema v ovinkih in boljši nadzor vožnje.

3LC + Cap in Base
3LC + Cap in Base

Tehnologija 3LC izboljša oprijemljivost pnevmatike na strani ramen in podaljša življenjsko dobo tekalne plasti. Ta je zaradi podložne plasti Cap & Base bolj toga, kar pripomore k povečanju njene oprijemljivosti in sposobnosti blaženja udarcev ter nudi odlično splošno zmogljivost ne glede na pogoje.

3D CTDM (Optimizirana zasnova)
3D CTDM (Optimizirana zasnova)

Oblikovanje pnevmatik pri Bridgestone zdaj poteka s pomočjo avtomatizirane 3D CTDM tehnologije. Ta inovativni program uporablja dinamične 3D simulacije in upošteva vse vrednosti zmogljivosti pnevmatike. Tako so vzorci sprednjih pnevmatik zasnovani za optimizacijo stabilnosti pri visoki hitrosti, hkrati pa zmanjšujejo vibracije na minimum. Kar zadeva vzorce zadnjih pnevmatik, jim višji negativni razmerji zagotavljajo ustrezno oprijemljivost in potrebno stabilnost v ovinkih. Tehnologija 3D CTDM oblikuje profile pnevmatik, ki ponujajo maksimalno učinkovitost in večjo lahkotnost v tesnih ovinkih. Za ohranjanje gladke vožnje ne glede na kote napada se išče enakomeren pritisk stika, medtem ko je maksimalna oprijemljivost zagotovljena z optimalno bočno togostjo.

RC POLIMER (Boljši stik s cesto)
RC POLIMER (Boljši stik s cesto)

Tehnologija RC Polymer omogoča enakomerno porazdelitev silike v gumi. To poveča prožnost tekalne plasti pnevmatike, kar poveča površino stika s tlem, ne glede na temperature. RC Polymer zmanjšuje trenje med molekulami spojine, kar zmanjšuje upor pri kotaljenju in posledično porabo.

Nadaljujte z brskanjem brez soglasja >
O piškotkih in drugih sledilnikih
Liderpnevmatik.si (AD TYRES) in njegovi partnerji (Google, Hotjar, Microsoft) uporabljajo identifikatorje (piškotke) in druge sledilnike (spletno shranjevanje), da zagotovijo pravilno delovanje spletnega mesta, olajšajo brskanje, izvedejo statistične meritve in prilagodijo njegove oglaševalske akcije. Piškotki in drugi sledilniki, shranjeni v vaši napravi, lahko vsebujejo osebne podatke. Prav tako ne nameščamo nobenih piškotkov ali drugih sledilnikov brez vaše svobodne privolitve in soglasja, razen tistih, ki so bistvenega pomena za delovanje spletnega mesta. Vašo izbiro hranimo 6 mesecev. Soglasje lahko kadar koli prekličete tako, da odprete stran s piškotki in drugimi sledilniki. Lahko se odločite za nadaljevanje brskanja, ne da bi sprejeli piškotke ali druge sledilnike. Zavrnitev ne preprečuje dostopa do storitev AD TYRES. Za več informacij vas vabimo, da si ogledate stran s piškotki in drugimi sledilniki.
Prilagodi piškotke
LiveChat