Pnevmatike Bridgestone proizvajajo v Japonski, gume se odlikujejo z
procesom ustvarjanja kjer inovativna tehnologija se sooča z priznano
strokovnostjo. Družba je bila ustanovljena leta 1931.
Bridgestone se je
posebno odlikoval, ko je od 2007 do 2010 opremil svoje partnerje v
Formuli 1. Priznani za izredno učinkovitost in odpor do udarcev,
pnevmatike Bridgestone med drugim uporabljajo prestižne znamke kot so
BMW, Audi, Mercedes, Porsche ali Ferrari.
Bridgestone je tudi znano kot
izumitelj Runflat-a, revolucionarna pnevmatika, ki omogoča vožnjo z
luknjo v gumi.
Prebrskajte našo obsežno ponudbo modelov Bridgestone in najdite tistega, ki popolnoma ustreza vašim potrebam. Uživajte v najboljših cenah na celotni naši izbiri!
Tehnologija SACT podjetja Bridgestone ponuja kombinacijo dveh različnih gumijastih spojin v obliki, ki zagotavlja povečano odpornost proti obrabi (pri normalnih ravno voznih pogojih) in neprekosljivo oprijemljivost ramen v ovinkih. To je pnevmatika, ki so jo ljubitelji športne vožnje čakali! Z obrabo, ki izhaja iz vaše vožnje, rameni, ki zagotavljajo idealno vleko, in srednjo tekalno plastjo, ki potiska kilometrino še dlje, je težko najti boljše razmerje med kakovostjo in ceno!
Tehnologija SACT omogoča, da srednji del tekalne plasti prekrije več razdalje pred obrabo in predstavlja bolj oprijemljive robove. Povezana je z osnovno plastjo Cap & Base, ki razvija izboljšano togost tekalne plasti, kar prinaša izjemne zmogljivosti v smislu oprijema in blaženja udarcev, ne glede na vreme.
Spojina gume Silica Rich EX vsebuje več silicija, kar pnevmatikam spredaj zagotavlja izboljšane zmogljivosti v mokrih pogojih. V kombinaciji s tehnologijo RC Polymer se učinki silicija povečajo in življenjska doba pnevmatike se izboljša.
Nova tehnologija OBF podjetja Bridgestone prinaša maksimalno togost, ki optimizira blaženje in stabilnost pri visoki hitrosti. Uporablja se tako pri športni kot turistični vožnji. Patent za tehnologijo OBF podjetja Bridgestone je trenutno v postopku odobritve.
Bridgestone je danes edini proizvajalec, ki uporablja tehnologijo HTSPC, ki združuje pet monofilamentov iz jekla, ki tvorijo enojno spiralno pasovno. Plast gume zagotavlja izolacijo filamentov, ki zagotavlja enakomerno in linearno napetost, kar povzroča maksimalno togost. Ne glede na to, ali je cesta suha ali mokra, pnevmatike, ki uporabljajo tehnologijo HTSPC, imajo boljši oprijem in izboljšano upravljivost zaradi enakomernosti kontaktnega tlaka. Monofilamenti so zaščiteni pred kakršno koli oksidacijo in zmanjšujejo kopičenje toplote na minimum, kar omogoča bolj enakomerno obrabo tekalne plasti in povečanje števila prevoženih kilometrov.
Bridgestone inovira na tehnologiji 3LC s troplastnim sestavom gume. Dve plasti trdega sestava zasedata sredino tekalne površine, kar zagotavlja odlično stabilnost pri zaviranju in zagotovilo za doseganje pomembne prevožene razdalje. Mehka plast sestava opremlja ramena, da bi ustvarila popoln oprijem v ovinkih za vsak kot napada.
Sestava NanoPro-tech™ je bogata s silicijem, katerega distribucija je izboljšana z novo tehnologijo mešanja. Popolna zveza med strukturo in to sestavo omogoča maksimalno oprijemljivost na območju stika, da se poveča oprijem na mokri podlagi.
Mešanica Bridgestone z povečanim odstotkom silike zadnjemu kolesu prinaša povečano oprijemljivost na mokri cesti, za brezhibno upravljanje.
Tehnologija Cap&Base združuje mehko spojino na vrhu za neprekosljivo oprijemljivost z notranjo tršo spojino, ki zagotavlja optimalno togost pnevmatike. Tudi pri obrabi tekalne plasti notranja spojina ne drgne ceste, zato izguba oprijema ni možna.
Dodaten pas v primerjavi z Mono-spiralno MS-BELT omogoča enakomerno porazdelitev pritiska po celotni površini stika s tlemi. Rezultat: več oprijema v ovinkih in boljši nadzor vožnje.
Tehnologija 3LC izboljša oprijemljivost pnevmatike na strani ramen in podaljša življenjsko dobo tekalne plasti. Ta je zaradi podložne plasti Cap & Base bolj toga, kar pripomore k povečanju njene oprijemljivosti in sposobnosti blaženja udarcev ter nudi odlično splošno zmogljivost ne glede na pogoje.
Oblikovanje pnevmatik pri Bridgestone zdaj poteka s pomočjo avtomatizirane 3D CTDM tehnologije. Ta inovativni program uporablja dinamične 3D simulacije in upošteva vse vrednosti zmogljivosti pnevmatike. Tako so vzorci sprednjih pnevmatik zasnovani za optimizacijo stabilnosti pri visoki hitrosti, hkrati pa zmanjšujejo vibracije na minimum. Kar zadeva vzorce zadnjih pnevmatik, jim višji negativni razmerji zagotavljajo ustrezno oprijemljivost in potrebno stabilnost v ovinkih. Tehnologija 3D CTDM oblikuje profile pnevmatik, ki ponujajo maksimalno učinkovitost in večjo lahkotnost v tesnih ovinkih. Za ohranjanje gladke vožnje ne glede na kote napada se išče enakomeren pritisk stika, medtem ko je maksimalna oprijemljivost zagotovljena z optimalno bočno togostjo.
Tehnologija RC Polymer omogoča enakomerno porazdelitev silike v gumi. To poveča prožnost tekalne plasti pnevmatike, kar poveča površino stika s tlem, ne glede na temperature. RC Polymer zmanjšuje trenje med molekulami spojine, kar zmanjšuje upor pri kotaljenju in posledično porabo.