Nokianov iLine 165/70 R14 81T DOT 2022 je leta 2013 osvojil nagrado za najboljšo letno pnevmatiko v Nemčiji na tekmovanju, ki sta ga organizirali avtomobilski reviji Auto Test in Auto Bild. Njegove prednosti: prilagaja se vsem podnebnim razmeram, hkrati pa ohranja najkakovostnejši oprijem in ohranja voznikovo udobje. Zaradi majhne porabe goriva in dejstva, da je tiha, je treba to pnevmatiko nujno imeti.
Glavne zareze pnevmatike so gladke, kar ji poleg elegance daje veliko sposobnost učinkovitega odvajanja vode na cesti. Zareze na rebrih, ki se odpirajo na te glavne drsne zareze, povečujejo skupni volumen pnevmatikinih zarez in pomagajo preprečiti možnost akvaplaninga.
Pri Nokian Tyres vsaka pnevmatika uporablja samo prečiščena olja in v proizvodnji nikoli ne vključuje toksičnih ali rakotvornih kemikalij. Kot vodilni v ekoloških smernicah proizvajalcev pnevmatik je Nokian pionir v uporabi prečiščenega olja z nizko vsebnostjo aromatik. Kljub temu so njegove zmogljivosti v smislu varnosti in zlasti oprijema pnevmatike na mokri podlagi odlične, ne glede na letni čas.
Odtok vode je pospešen z utori, ki ločujejo bloke na ramenskem delu, še posebej na mestih, kjer se zožijo, kar močno izboljša učinkovitost odvajanja vode, ujete med pnevmatiko in cestiščem.
Pnevmatika vključuje indikator obrabe (DSI), ki omogoča poznavanje preostale globine njenih utorov. Ta indikator je sestavljen iz serije številk v milimetrih, vpisanih na tekalno površino. Bolj kot se tekalna površina obrablja s prevoženimi kilometri, bolj se te številke izbrišejo. Pnevmatika vključuje drugi indikator, ki informira o tveganjih za akvaplaning. Kapljica je postavljena na centralni ploščad 4 mm od dna utorov. Ko se ta kapljica izbriše zaradi obrabe gume, je čas za zamenjavo pnevmatik, saj je tveganje za akvaplaning veliko.
Področje Info, ki je prisotno na strani pnevmatike Nokian, povečuje varnost z indikatorji lokacije in tlaka. Tako lahko označimo lokacijo med montažo med menjavo pnevmatik in pravilnim tlakom napihovanja. V to področje je mogoče celo vnesti novo informacijo, to je navor privijanja vijakov na platiščih iz zlitine. Večina športnih pnevmatik UHP je montirana na aluminijasta platišča, za katera je potrebna povečana pozornost pri privijanju vijakov. To je povečana varnost za uporabnika, saj morajo biti vijaki priviti z pravilnim navorom in ponovno priviti vsakih 100 ali 200 kilometrov.